E-wizerunek : (Record no. 36480)

MARC details
000 -ETYKIETA REKORDU
pole stałej długości 01378cam a2200313 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
Pole kontrolne xx001379269
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
Pole kontrolne NUKAT
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
Pole kontrolne 20241231113900.0
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki 9788324621859
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU
Numer systemowy (OCoLC)751056799
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
Instytucja, która przygotowała dane do khw SZCZ ZUT/MJ
Instytucja, która wprowadziła rekord SZCZ ZUT/MJ
Instytucja, która zmodyfikowała rekord WA 72/01OMW
-- TOR WSB/JN
100 1# - HASŁO GŁÓWNE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa Łebkowski, Michał.
9 (RLIN) 69905
245 10 - STREFA TYTUŁU I OZNACZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
Tytuł E-wizerunek :
Ciąg dalszy tytułu internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Michał Łebkowski.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Miejsce wydania Gliwice :
Nazwa wydawcy Helion,
Data wydania 2009.
300 ## - STREFA OPISU FIZYCZNEGO
Określenie formy dokumentu i/lub objętość 238 s. :
Oznaczenie ilustracji il. ;
Format 21 cm.
336 ## - TYP ZAWARTOŚCI
Termin opisujący typ zawartości Tekst
Kod określający zawartość txt
Źródło rdacontent
337 ## - TYP MEDIÓW
Tryb odtwarzania Bez urządzenia pośredniczącego
Kod typu mediów n
Źródło rdamedia
338 ## - TYP/RODZAJ NOŚNIKA
Hasło opisujące typ nośnika Wolumin
Kod typu nośnika nc
Źródło rdacarrier
500 ## - UWAGA OGÓLNA
Uwaga ogólna Na okł. i s. tyt.: Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
500 ## - UWAGA OGÓLNA
Uwaga ogólna Na okł.: Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim. Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych. Interaktywne relacje z klientami. Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu. Narzędzia kreowania wizerunku w sieci.
504 ## - UWAGA DOTYCZĄCA BIBLIOGRAFII ZAŁĄCZNIKOWEJ
Uwaga dotycząca bibliografii Bibliogr. s. [235]-238.
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Marketing w Internecie.
Source of heading or term kaba
9 (RLIN) 29219
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Wizerunek przedsiębiorstwa.
Source of heading or term kaba
9 (RLIN) 35315
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Public relations.
Source of heading or term kaba
9 (RLIN) 32650
710 2# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element Grupa Wydawnicza Helion.
Relationship pbl
9 (RLIN) 100812
920 ## -
-- 978-83-246-2185-9
942 ## - POLA KOHA
Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane Inne/Ogólny schemat klasyfikacji
Typ dokumentu Reading room collection
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane Status zniszczenia Dostępność Biblioteka macierzysta Obecna biblioteka Lokalizacja Data nabycia Źródło nabycia Wartość, cena zakupu Numer inwentarzowy Ilość wypożyczeń Ilość prolongat Sygnatura Kod kreskowy Ostatnio widziany Data ostatniego wypożyczenia Cena obowiązuje od Typ dokumentu Koha
    Inne/Ogólny schemat klasyfikacji     BUEK BUEK Magazyn 10/07/2009 K-207/2009 39.51 1000286987 3 4 286987 1000286987 09/01/2025 07/11/2024 11/09/2009 Basic collection