Neuromarketing in action : (Record no. 93517)

MARC details
000 -ETYKIETA REKORDU
pole stałej długości 10347cam a2200793 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
Pole kontrolne ocn864140946
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
Pole kontrolne OCoLC
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
Pole kontrolne 20240802213015.0
006 - DANE KONTROLNE - DODATKOWA CHARAKTERYSTYKA DOKUMENTU
pole stałej długości m d
016 7# - NUMER KONTROLNY NARODOWEJ CENTRALI BIBLIOGRAFICZNEJ
Numer kontrolny rekordu 016916202
Źródło Uk
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki 9780749469283
Qualifying information (electronic bk.)
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki 0749469285
Qualifying information (electronic bk.)
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI
Błędny ISBN 9780749469276
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI
Błędny ISBN 0749469277
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU
Numer systemowy 666808
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU
Numer systemowy (OCoLC)864140946
Błędny numer systemowy (OCoLC)1444007542
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Stock number KoganPage4862
Source of stock number/acquisition Ingram Content Group
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
Instytucja, która przygotowała dane do khw N$T
Language of cataloging eng
Description conventions rda
-- pn
Instytucja, która wprowadziła rekord N$T
Instytucja, która zmodyfikowała rekord YDXCP
-- E7B
-- OCLCQ
-- OCLCF
-- OCLCQ
-- AGLDB
-- OCLCQ
-- OTZ
-- U3W
-- D6H
-- OCLCQ
-- NLE
-- JBG
-- UKMGB
-- OCLCQ
-- STF
-- OCLCQ
-- OCLCO
-- KOGAN
-- OCLCO
-- OCLCQ
-- OCLCO
-- OCLCL
-- DXU
-- OCLCO
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library MAIN
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH
Subject category code BUS
Subject category code subdivision 082000
Źródło bisacsh
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH
Subject category code BUS
Subject category code subdivision 041000
Źródło bisacsh
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH
Subject category code BUS
Subject category code subdivision 042000
Źródło bisacsh
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH
Subject category code BUS
Subject category code subdivision 085000
Źródło bisacsh
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.8001/9
Edition number 23
084 ## - OTHER CLASSIFICATION NUMBER
Classification number BUS043000
-- SCI089000
-- BUS057000
-- BUS058000
-- BUS016000
Number source bisacsh
100 1# - HASŁO GŁÓWNE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie.
245 10 - STREFA TYTUŁU I OZNACZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
Tytuł Neuromarketing in action :
Ciąg dalszy tytułu how to talk and sell to the brain /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou, Patrick M. Georges and Michel Badoc.
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Place of production, publication, distribution, manufacture London :
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer Kogan Page,
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2013.
300 ## - STREFA OPISU FIZYCZNEGO
Określenie formy dokumentu i/lub objętość 1 online resource
336 ## - TYP ZAWARTOŚCI
Termin opisujący typ zawartości text
Kod określający zawartość txt
Źródło rdacontent
337 ## - TYP MEDIÓW
Tryb odtwarzania computer
Kod typu mediów c
Źródło rdamedia
338 ## - TYP/RODZAJ NOŚNIKA
Hasło opisujące typ nośnika online resource
Kod typu nośnika cr
Źródło rdacarrier
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu Machine generated contents note: Acknowledgements -- Introduction PART I Neuromarketing or the art of selling to the brain 01 Marketing and its limitations in understanding human intelligence -- The concepts of marketing and Neuromarketing -- Marketing limitations and the contribution of neuroscience: the path of Neuromarketing02 Neuroscience as a way to discover the secrets of human intelligence -- Studies and tools inspired by neuroscience -- Basic knowledge to access the secrets of intelligence -- The brain's primary behaviour and its influence on decision making03 Neuromarketing in question -- Neuromarketing and issues raised -- Are there techniques behind these recommendations? -- Is Neuromarketing ethical? -- How can Neuromarketing be beneficial to marketing? -- Neuromarketing applications to the marketing approach -- Part I: Key Points.
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu PART II Selling the marketing and organization strategy to the brain of managers and employees 04 Selling the recommendations of the marketing plan to the brain of managers -- Improve the pertinence of the marketing plan for an executive committee: the 'marketing cockpit' -- Sell to the brain of the executive committee05 Increasing the efficiency of marketers' intelligence -- Neuroscience to increase the efficiency of marketing managers and employees -- Using neuroscience to improve the efficiency of collective project meetings -- Supporting change to prevent stress -- Part II: Key PointsPART III Improving the efficiency of the marketing action: the Neuromarketing method 06 Be irresistible: satisfy the customer's senses -- Stage 1 of the Neuromarketing method -- Satisfy the customer's nose -- Satisfy the customer's ears -- Satisfy the customer's eyes -- Satisfy the customer's skin -- Enter through all doors at once -- 07 Be remarkable: please the customer's brain.
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu Stage 2 of the Neuromarketing method -- The only purpose of the brain is to please itself -- Sex sells -- The food that gives pleasure08 Be moving: satisfy customers through their emotions to gain their loyalty and ensure they move up the range -- Stage 3 of the Neuromarketing method -- Manage the customer's emotions -- Stress to enhance the marketing performance -- Make a film out of your offers to move the customer09 Be unforgettable: satisfy the customer's memory -- Stage 4 of the Neuromarketing method Increase your customer's memory -- Becoming unforgettable is also remembering your customers10 Be beyond suspicion: satisfy the customer's subconscious -- Stage 5 of the Neuromarketing method -- Influence the customer by increasing the leadership of the product and salesperson -- Influence the customer by playing on the brain's shortcuts11 Be irreproachable: satisfy the customer's conscience -- Stage 6 of the Neuromarketing method -- Help the customer make the right decision.
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu Offer customers what really suits them12 Neuromarketing in application: from cognitive optimization of product conception and display to sales and communication -- Neuromarketing in businesses -- Three true stories13 Neuromarketing in application: sensory marketing in the sales outlet -- The advent of the internet has rendered the transformation of physical outlets inevitable -- Importance of the senses in the brain's decision to purchase -- New organization of sales outlets to appeal more directly to human intelligence -- Multi-sensory experience -- Convergence of the senses and the increased use of Neuromarketing approaches to improve sensory marketing in sales outlets -- Part III: Key PointsPART IV Perspectives for today ... and tomorrow 14 Value innovation to surprise the customer's brain -- Disruption for improved communication with the customer's intelligence -- The value innovation approach: the 'blue ocean' strategy.
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu The 'blue ocean' strategy in application: the example of Thomas Cook -- Appear exceptional to the customer's intelligence: strategies for innovation marketing15 Permission and desire marketing to avoid saturation and rejection by the customer's brain -- Evolution in communication and saturation of the brain receptors -- Permission and desire marketing16 Interactivity to improve communication with the customer's brain -- The internet: a powerful tool driving interactivity -- Adapt the internet to how the customer's intelligence works -- Adapt the internet policy via social networks to the evolving expectations of the consumer's brain17 Brand policy to reassure the customer's brain -- Define a policy to complete the triad of positioning-identity-brand -- Implementation of the brand policy18 Quality to enhance loyalty, and legitimacy to leave the customer's brain with a clear conscience -- Quality and legitimacy: an imperative for Neuromarketing.
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu Organization of the quality-legitimacy policy -- Sustainable development to leave the customer's brain with a clear conscience -- Part IV: Key PointsVision of the future -- References -- Index.
520 ## - ADNOTACJA WYJAŚNIAJĄCA LUB ANALIZA WSKAZUJĄCA
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca "For a phenomenon that is less than 10 years old, neuromarketing is now recognized as an important trend in the development of marketing techniques and applications. Providing a focused and in-depth examination of marketing research that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective responses to marketing stimuli, Neuromarketing in Action shows both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. The authors showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and the subconscious influences on consumer behavior, referencing global brands such as Chanel, Lacoste, Amazon and Nike. In addition, they examine the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience - both in terms of current marketing activity (selling methods, sensory marketing, product modification) and potential future developments (value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing)"--
Assigning source Provided by publisher
520 ## - ADNOTACJA WYJAŚNIAJĄCA LUB ANALIZA WSKAZUJĄCA
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca "Providing a focused and in-depth examination of the field of marketing research that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective responses to marketing stimuli, Neuromarketing in Action is the first book to show both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Through 18 chapters, referencing many global brands such as Aston Martin, Chanel, Lacoste, Amazon, Nike, Carrefour and Dunhill, the authors showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and the subconscious influences on consumer behaviour. The book then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities (selling methods, sensory marketing, product modification) and future strategies (value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing). Neuromarketing in Action provides both a practical review of current thinking and a detailed review of future developments, showing how the latest marketing techniques can be validated and legitimized through the prism of the consumer brain"--
Assigning source Provided by publisher
546 ## - UWAGA DOTYCZĄCA JĘZYKA
Uwaga dotycząca języka English.
588 0# - SOURCE OF DESCRIPTION NOTE
Source of description note Print version record.
590 ## - UWAGA DOTYCZĄCA NORMY
Uwaga dotycząca normy WorldCat record variable field(s) change: 650
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Neuromarketing.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Marketing.
650 #6 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Neuromarketing.
650 #6 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Marketing.
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający marketing.
Source of heading or term aat
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Sales & marketing.
Source of heading or term bicssc
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Marketing
-- General.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający SCIENCE
Określnik rzeczowy Life Sciences
-- Neuroscience.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Industries
-- Retailing.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Sales & Selling.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Consumer Behavior.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Industrial Management.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Management.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Management Science.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający BUSINESS & ECONOMICS
Określnik rzeczowy Organizational Behavior.
Source of heading or term bisacsh
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Neuromarketing
Source of heading or term fast
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający Sales and marketing.
Source of heading or term thema
700 1# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa Georges, Patrick,
Daty biograficzne 1953-
700 1# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa Badoc, Michel.
758 ## - RESOURCE IDENTIFIER
Informacja o związku has work:
Etykieta Neuromarketing in action (Text)
Real World Object URI https://id.oclc.org/worldcat/entity/E39PCH8q9kT4XHvDTgYk8xkB6C
Relationship https://id.oclc.org/worldcat/ontology/hasWork
776 08 - TYTUŁ WYDANIA NA INNYM NOŚNIKU
Informacja o związku Print version:
Hasło główne dokumentu macierzystego Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie.
Tytuł Neuromarketing in action
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki 9780749469276
Numer kontrolny rekordu (DLC) 2013028705
-- (OCoLC)828182040
856 40 - LOKALIZACJA I SPOSÓB DOSTĘPU DO DOKUMENTU ELEKTRONICZNEGO
Wyszczególnienie materiału EBSCOhost
Jednolity Identyfikator Zasobu (URI) <a href="https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=666808">https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=666808</a>
942 ## - POLA KOHA
Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane Inne/Ogólny schemat klasyfikacji
Typ dokumentu eBooks
Holdings
Status wycofania Status zagubienia Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane Status zniszczenia Dostępność Biblioteka macierzysta Obecna biblioteka Data nabycia Źródło nabycia Wartość, cena zakupu Numer inwentarzowy Ilość wypożyczeń Sygnatura Ostatnio widziany Koszt zastąpienia Cena obowiązuje od Typ dokumentu Koha Uwaga publiczna
    Inne/Ogólny schemat klasyfikacji     BUEK BUEK 14/05/2025 K-68/2025 300.00 1   zasoby online 14/05/2025 300.00 14/05/2025 eBooks Dostęp bezterminowy, liczba jednoczesnych użytkowników - jeden jednoczesny