MARC details
000 -ETYKIETA REKORDU |
pole stałej długości |
10347cam a2200793 i 4500 |
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU |
Pole kontrolne |
ocn864140946 |
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO |
Pole kontrolne |
OCoLC |
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU |
Pole kontrolne |
20240802213015.0 |
006 - DANE KONTROLNE - DODATKOWA CHARAKTERYSTYKA DOKUMENTU |
pole stałej długości |
m d |
016 7# - NUMER KONTROLNY NARODOWEJ CENTRALI BIBLIOGRAFICZNEJ |
Numer kontrolny rekordu |
016916202 |
Źródło |
Uk |
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI |
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki |
9780749469283 |
Qualifying information |
(electronic bk.) |
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI |
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki |
0749469285 |
Qualifying information |
(electronic bk.) |
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI |
Błędny ISBN |
9780749469276 |
020 ## - MIĘDZYNARODOWY ZNORMALIZOWANY NUMER KSIĄŻKI |
Błędny ISBN |
0749469277 |
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU |
Numer systemowy |
666808 |
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU |
Numer systemowy |
(OCoLC)864140946 |
Błędny numer systemowy |
(OCoLC)1444007542 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Stock number |
KoganPage4862 |
Source of stock number/acquisition |
Ingram Content Group |
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD |
Instytucja, która przygotowała dane do khw |
N$T |
Language of cataloging |
eng |
Description conventions |
rda |
-- |
pn |
Instytucja, która wprowadziła rekord |
N$T |
Instytucja, która zmodyfikowała rekord |
YDXCP |
-- |
E7B |
-- |
OCLCQ |
-- |
OCLCF |
-- |
OCLCQ |
-- |
AGLDB |
-- |
OCLCQ |
-- |
OTZ |
-- |
U3W |
-- |
D6H |
-- |
OCLCQ |
-- |
NLE |
-- |
JBG |
-- |
UKMGB |
-- |
OCLCQ |
-- |
STF |
-- |
OCLCQ |
-- |
OCLCO |
-- |
KOGAN |
-- |
OCLCO |
-- |
OCLCQ |
-- |
OCLCO |
-- |
OCLCL |
-- |
DXU |
-- |
OCLCO |
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC) |
Holding library |
MAIN |
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH |
Subject category code |
BUS |
Subject category code subdivision |
082000 |
Źródło |
bisacsh |
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH |
Subject category code |
BUS |
Subject category code subdivision |
041000 |
Źródło |
bisacsh |
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH |
Subject category code |
BUS |
Subject category code subdivision |
042000 |
Źródło |
bisacsh |
072 #7 - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH |
Subject category code |
BUS |
Subject category code subdivision |
085000 |
Źródło |
bisacsh |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
658.8001/9 |
Edition number |
23 |
084 ## - OTHER CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
BUS043000 |
-- |
SCI089000 |
-- |
BUS057000 |
-- |
BUS058000 |
-- |
BUS016000 |
Number source |
bisacsh |
100 1# - HASŁO GŁÓWNE - NAZWA OSOBOWA |
Nazwa osobowa |
Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie. |
245 10 - STREFA TYTUŁU I OZNACZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI |
Tytuł |
Neuromarketing in action : |
Ciąg dalszy tytułu |
how to talk and sell to the brain / |
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności |
Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou, Patrick M. Georges and Michel Badoc. |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Place of production, publication, distribution, manufacture |
London : |
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer |
Kogan Page, |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
2013. |
300 ## - STREFA OPISU FIZYCZNEGO |
Określenie formy dokumentu i/lub objętość |
1 online resource |
336 ## - TYP ZAWARTOŚCI |
Termin opisujący typ zawartości |
text |
Kod określający zawartość |
txt |
Źródło |
rdacontent |
337 ## - TYP MEDIÓW |
Tryb odtwarzania |
computer |
Kod typu mediów |
c |
Źródło |
rdamedia |
338 ## - TYP/RODZAJ NOŚNIKA |
Hasło opisujące typ nośnika |
online resource |
Kod typu nośnika |
cr |
Źródło |
rdacarrier |
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU |
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu |
Machine generated contents note: Acknowledgements -- Introduction PART I Neuromarketing or the art of selling to the brain 01 Marketing and its limitations in understanding human intelligence -- The concepts of marketing and Neuromarketing -- Marketing limitations and the contribution of neuroscience: the path of Neuromarketing02 Neuroscience as a way to discover the secrets of human intelligence -- Studies and tools inspired by neuroscience -- Basic knowledge to access the secrets of intelligence -- The brain's primary behaviour and its influence on decision making03 Neuromarketing in question -- Neuromarketing and issues raised -- Are there techniques behind these recommendations? -- Is Neuromarketing ethical? -- How can Neuromarketing be beneficial to marketing? -- Neuromarketing applications to the marketing approach -- Part I: Key Points. |
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU |
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu |
PART II Selling the marketing and organization strategy to the brain of managers and employees 04 Selling the recommendations of the marketing plan to the brain of managers -- Improve the pertinence of the marketing plan for an executive committee: the 'marketing cockpit' -- Sell to the brain of the executive committee05 Increasing the efficiency of marketers' intelligence -- Neuroscience to increase the efficiency of marketing managers and employees -- Using neuroscience to improve the efficiency of collective project meetings -- Supporting change to prevent stress -- Part II: Key PointsPART III Improving the efficiency of the marketing action: the Neuromarketing method 06 Be irresistible: satisfy the customer's senses -- Stage 1 of the Neuromarketing method -- Satisfy the customer's nose -- Satisfy the customer's ears -- Satisfy the customer's eyes -- Satisfy the customer's skin -- Enter through all doors at once -- 07 Be remarkable: please the customer's brain. |
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU |
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu |
Stage 2 of the Neuromarketing method -- The only purpose of the brain is to please itself -- Sex sells -- The food that gives pleasure08 Be moving: satisfy customers through their emotions to gain their loyalty and ensure they move up the range -- Stage 3 of the Neuromarketing method -- Manage the customer's emotions -- Stress to enhance the marketing performance -- Make a film out of your offers to move the customer09 Be unforgettable: satisfy the customer's memory -- Stage 4 of the Neuromarketing method Increase your customer's memory -- Becoming unforgettable is also remembering your customers10 Be beyond suspicion: satisfy the customer's subconscious -- Stage 5 of the Neuromarketing method -- Influence the customer by increasing the leadership of the product and salesperson -- Influence the customer by playing on the brain's shortcuts11 Be irreproachable: satisfy the customer's conscience -- Stage 6 of the Neuromarketing method -- Help the customer make the right decision. |
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU |
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu |
Offer customers what really suits them12 Neuromarketing in application: from cognitive optimization of product conception and display to sales and communication -- Neuromarketing in businesses -- Three true stories13 Neuromarketing in application: sensory marketing in the sales outlet -- The advent of the internet has rendered the transformation of physical outlets inevitable -- Importance of the senses in the brain's decision to purchase -- New organization of sales outlets to appeal more directly to human intelligence -- Multi-sensory experience -- Convergence of the senses and the increased use of Neuromarketing approaches to improve sensory marketing in sales outlets -- Part III: Key PointsPART IV Perspectives for today ... and tomorrow 14 Value innovation to surprise the customer's brain -- Disruption for improved communication with the customer's intelligence -- The value innovation approach: the 'blue ocean' strategy. |
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU |
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu |
The 'blue ocean' strategy in application: the example of Thomas Cook -- Appear exceptional to the customer's intelligence: strategies for innovation marketing15 Permission and desire marketing to avoid saturation and rejection by the customer's brain -- Evolution in communication and saturation of the brain receptors -- Permission and desire marketing16 Interactivity to improve communication with the customer's brain -- The internet: a powerful tool driving interactivity -- Adapt the internet to how the customer's intelligence works -- Adapt the internet policy via social networks to the evolving expectations of the consumer's brain17 Brand policy to reassure the customer's brain -- Define a policy to complete the triad of positioning-identity-brand -- Implementation of the brand policy18 Quality to enhance loyalty, and legitimacy to leave the customer's brain with a clear conscience -- Quality and legitimacy: an imperative for Neuromarketing. |
505 0# - UWAGA DOTYCZĄCA ZAWARTOŚCI DOKUMENTU |
Uwaga dotycząca zawartości dokumentu |
Organization of the quality-legitimacy policy -- Sustainable development to leave the customer's brain with a clear conscience -- Part IV: Key PointsVision of the future -- References -- Index. |
520 ## - ADNOTACJA WYJAŚNIAJĄCA LUB ANALIZA WSKAZUJĄCA |
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca |
"For a phenomenon that is less than 10 years old, neuromarketing is now recognized as an important trend in the development of marketing techniques and applications. Providing a focused and in-depth examination of marketing research that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective responses to marketing stimuli, Neuromarketing in Action shows both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. The authors showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and the subconscious influences on consumer behavior, referencing global brands such as Chanel, Lacoste, Amazon and Nike. In addition, they examine the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience - both in terms of current marketing activity (selling methods, sensory marketing, product modification) and potential future developments (value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing)"-- |
Assigning source |
Provided by publisher |
520 ## - ADNOTACJA WYJAŚNIAJĄCA LUB ANALIZA WSKAZUJĄCA |
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca |
"Providing a focused and in-depth examination of the field of marketing research that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective responses to marketing stimuli, Neuromarketing in Action is the first book to show both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Through 18 chapters, referencing many global brands such as Aston Martin, Chanel, Lacoste, Amazon, Nike, Carrefour and Dunhill, the authors showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and the subconscious influences on consumer behaviour. The book then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities (selling methods, sensory marketing, product modification) and future strategies (value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing). Neuromarketing in Action provides both a practical review of current thinking and a detailed review of future developments, showing how the latest marketing techniques can be validated and legitimized through the prism of the consumer brain"-- |
Assigning source |
Provided by publisher |
546 ## - UWAGA DOTYCZĄCA JĘZYKA |
Uwaga dotycząca języka |
English. |
588 0# - SOURCE OF DESCRIPTION NOTE |
Source of description note |
Print version record. |
590 ## - UWAGA DOTYCZĄCA NORMY |
Uwaga dotycząca normy |
WorldCat record variable field(s) change: 650 |
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Neuromarketing. |
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Marketing. |
650 #6 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Neuromarketing. |
650 #6 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Marketing. |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
marketing. |
Source of heading or term |
aat |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Sales & marketing. |
Source of heading or term |
bicssc |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Marketing |
-- |
General. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
SCIENCE |
Określnik rzeczowy |
Life Sciences |
-- |
Neuroscience. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Industries |
-- |
Retailing. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Sales & Selling. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Consumer Behavior. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Industrial Management. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Management. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Management Science. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
BUSINESS & ECONOMICS |
Określnik rzeczowy |
Organizational Behavior. |
Source of heading or term |
bisacsh |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Neuromarketing |
Source of heading or term |
fast |
650 #7 - HASŁO PRZEDMIOTOWE - NAZWA POSPOLITA |
Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający |
Sales and marketing. |
Source of heading or term |
thema |
700 1# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA |
Nazwa osobowa |
Georges, Patrick, |
Daty biograficzne |
1953- |
700 1# - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA |
Nazwa osobowa |
Badoc, Michel. |
758 ## - RESOURCE IDENTIFIER |
Informacja o związku |
has work: |
Etykieta |
Neuromarketing in action (Text) |
Real World Object URI |
https://id.oclc.org/worldcat/entity/E39PCH8q9kT4XHvDTgYk8xkB6C |
Relationship |
https://id.oclc.org/worldcat/ontology/hasWork |
776 08 - TYTUŁ WYDANIA NA INNYM NOŚNIKU |
Informacja o związku |
Print version: |
Hasło główne dokumentu macierzystego |
Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie. |
Tytuł |
Neuromarketing in action |
Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki |
9780749469276 |
Numer kontrolny rekordu |
(DLC) 2013028705 |
-- |
(OCoLC)828182040 |
856 40 - LOKALIZACJA I SPOSÓB DOSTĘPU DO DOKUMENTU ELEKTRONICZNEGO |
Wyszczególnienie materiału |
EBSCOhost |
Jednolity Identyfikator Zasobu (URI) |
<a href="https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=666808">https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&db=nlabk&AN=666808</a> |
942 ## - POLA KOHA |
Schemat, według którego wydawnictwa są ustawiane |
Inne/Ogólny schemat klasyfikacji |
Typ dokumentu |
eBooks |