Normal view MARC view
  • Biuro Współpracy z Konsumentem "Opinia".

Entry Hasło korporatywne

Number of records used in: 1

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • Pole kontrolne: 122257

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • Pole kontrolne: KR 7

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • Pole kontrolne: 20250322104608.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 061208n||a|znnaabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: n 2006035121

024 7# - INNE ZNORMALIZOWANE OZNACZENIA DOKUMENTU

  • Numer znormalizowany lub kod: 311240587
  • Źródło: viaf
  • Real World Object URI: http://viaf.org/viaf/311240587

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: GD U/KK
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: GD U/KKc

110 2# - HASŁO REKORDU - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Biuro Współpracy z Konsumentem "Opinia".
  • Nazwa jednostki podrzędnej: Centralny Ośrodek Konsultacyjny.

410 0# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: "Opinia", Biuro Współpracy z Konsumentem.
  • Nazwa jednostki podrzędnej: Centralny Ośrodek Konsultacyjny.

410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Centralny Ośrodek Konsultacyjny Biura Współpracy z Konsumentem "Opinia".

510 2# - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO

  • Podpole kontrolne: a
  • Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Przedsiębiorstwo Usług Reklamowych "Reklama".
  • Nazwa jednostki podrzędnej: Centralny Ośrodek Konsultacyjny.

665 ## - NOTA HISTORYCZNA

  • Nota historyczna: W wyniku reorganizacji PUR "Reklama", Centralny Ośrodek Konsultacyjny z dniem 1 stycznia 1971 został podporządkowany Biuru Współpracy z Konsumentem "Opinia".

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Kp. Przegląd Zagranicznej Literatury Reklamowej, 1970.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Reklama, 1971 nr 1.