- Liczmańska-Kopcewicz, Katarzyna
Liczmańska-Kopcewicz, Katarzyna (1975- ). (Hasło osobowe)
- Liczmańska, Katarzyna.
- Kopcewicz, Katarzyna Liczmańska-.
- Liczmańska, Katarzyna Monika.
Ekonomia - nauki o zarządzaniu.
Kp. A strong brand as a determinant of purchase the case of sectors, where advertising in mass media is banned - on the example of the polish spirits sector [Dokument elektroniczny] / Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska // AGH Managerial Economics [Dokument elektroniczny]. - Vol. 13 (2013), p. 83-98. Współaut. ; (Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management. The Department of Enterprise Management)
OPI online, 29.08.2013 (Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem)
BNPol online, 29.07.19
Współczesne zarządzanie. T. 2 / red. nauk. Maciej Zastempowski, Waldemar Glabiszewski, Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz. - Toruń, 2019.
BNPol online