Normal view MARC view
  • Zaufanie konsumentów.

Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)

Number of records used in: 4

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • Pole kontrolne: 137870

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • Pole kontrolne: KR 7

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • Pole kontrolne: 20250321123403.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 180611i||a|znnbabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: s 2018304284

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: WA U/AB
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: WA U/AB
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/AS
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/SS

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 150
  • Explanatory term: Psychologia

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 650
  • Explanatory term: Zarządzanie

150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie konsumentów.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Consommateurs
  • Określnik rzeczowy: Confiane [f]

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Consumer confidence [c]

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie konsumenckie.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie klientów.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie kupujących.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Konsumenci
  • Określnik rzeczowy: zaufanie.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Consumer Confidence.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Postawy konsumentów.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: RAMEAU

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Forbes.pl, 12.06.2018
  • Znaleziona informacja: (Zaufanie konsumentów)
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://www.forbes.pl/zaufanie-konsumentow

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: mbrokers.pl, 12.06.2018
  • Znaleziona informacja: (Wskaźnik zaufania konsumentów)
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://mbrokers.pl/rynek-kapitalowy/gielda/wskazniki-makro/wskaznik-zaufania-konsumentow/

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: nielsen.com
  • Znaleziona informacja: (Badanie Global Consumer Confidence)
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): http://www.nielsen.com/pl/pl/solutions/measurement/global-consumer-confidence.html