- Zaufanie konsumentów.
Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- Pole kontrolne: 137870
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- Pole kontrolne: KR 7
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- Pole kontrolne: 20250321123403.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 180611i||a|znnbabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: s 2018304284
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: WA U/AB
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: WA U/AB
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/AS
- Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/SS
083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
- Classification number element-single number or beginning number of span: 150
- Explanatory term: Psychologia
083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
- Classification number element-single number or beginning number of span: 650
- Explanatory term: Zarządzanie
150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie konsumentów.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Consommateurs
- Określnik rzeczowy: Confiane [f]
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Consumer confidence [c]
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie konsumenckie.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie klientów.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zaufanie kupujących.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Konsumenci
- Określnik rzeczowy: zaufanie.
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Consumer Confidence.
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Postawy konsumentów.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: RAMEAU
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Forbes.pl, 12.06.2018
- Znaleziona informacja: (Zaufanie konsumentów)
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://www.forbes.pl/zaufanie-konsumentow
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: mbrokers.pl, 12.06.2018
- Znaleziona informacja: (Wskaźnik zaufania konsumentów)
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): https://mbrokers.pl/rynek-kapitalowy/gielda/wskazniki-makro/wskaznik-zaufania-konsumentow/
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: nielsen.com
- Znaleziona informacja: (Badanie Global Consumer Confidence)
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): http://www.nielsen.com/pl/pl/solutions/measurement/global-consumer-confidence.html