Normal view MARC view
  • Omnichannel

Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)

Number of records used in: 2

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • Pole kontrolne: 174736

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • Pole kontrolne: KR 7

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • Pole kontrolne: 20250320131918.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 180717n||azznnbabn |a ana |

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: p 2018202937

035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU

  • Numer systemowy: a38007502

035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU

  • Numer systemowy: (PL)a0000003800750

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: WA N
  • Subject heading/thesaurus conventions: DBN
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: WA N

072 ## - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH

  • Subject category code: 33

150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Omnichannel

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Omnichannel commerce

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Omni-channel retailing

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Model omnichannel

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Strategia omnichannel

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Strategia wszechkanałowa

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Wszechkanałowa strategia marketingowa

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Wszechkanałowa strategia sprzedaży

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Podpole kontrolne: g
  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Model biznesowy

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Handel elektroniczny

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kanały marketingowe

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Komunikacja marketingowa

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing doświadczeń

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Strategia marketingowa