- Branding (marketing)
Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- Pole kontrolne: 175502
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- Pole kontrolne: KR 7
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- Pole kontrolne: 20250320132016.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 220409n||azznnbabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: p 2022053567
035 ## - NUMER SYSTEMOWY REKORDU
- Numer systemowy: (PL)a1000001040706
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: TOR U
- Subject heading/thesaurus conventions: DBN
- Instytucja, która wprowadziła rekord: TOR U
072 ## - KOD KATEGORII TEMATYCZNYCH
- Subject category code: 33
150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Branding (marketing)
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kreowanie marki
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Strategia marki
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zarządzanie marką
450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Budowanie świadomości marki
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marketing
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: g
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Zarządzanie produktem
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Marka (ekonomia)
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Reklama
550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA
- Podpole kontrolne: h
- Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Wartość marki