- Akademia Ekonomiczna (Kraków).
Entry Hasło korporatywne
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- Pole kontrolne: 2359
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- Pole kontrolne: KR 7
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- Pole kontrolne: 20250322101817.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 020925n||a|znnaabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: n 2002012759
024 7# - INNE ZNORMALIZOWANE OZNACZENIA DOKUMENTU
- Numer znormalizowany lub kod: 311211471
- Źródło: viaf
- Real World Object URI: http://viaf.org/viaf/311211471
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 7/EG
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 7/EG
110 2# - HASŁO REKORDU - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Akademia Ekonomiczna (Kraków).
- Nazwa jednostki podrzędnej: Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych.
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: KARiBM.
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Akademia Ekonomiczna w Krakowie.
- Nazwa jednostki podrzędnej: Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych.
510 2# - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Podpole kontrolne: b
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków).
- Nazwa jednostki podrzędnej: Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych.
665 ## - NOTA HISTORYCZNA
- Nota historyczna: Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych AE w Krakowie powstała w 1985. W 2007 zmiana nazwy uczelni na: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Kp. Zależności przyczynowo - skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / pod red. Stefana Mynarskiego. - Kraków, 2002.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych UE w Krakowie
- Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): http://nowa.uek.krakow.pl/pl/uczelnia/wydzialy/wydzial-zarzadzania/wydzial/o-wydziale.html