- Bartosik-Purgat, Małgorzata.
Bartosik-Purgat, Małgorzata. (Hasło osobowe)
- Purgat, Małgorzata Bartosik-.
Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego, komunikacja międzykulturowa, komunikacja marketingowa, zachowania konsumentów na rynku międzynarodowym, międzynarodowe badania marketingowe.
Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat. - Poznań, 2004.
Katedra Zarządzania Międzynarodowego UEP, prof. dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, 19.03.16 http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wydzialy,c18/wydzial-gospodarki-miedzynarodowej,c21/katedra-zarzadzania-miedzynarodowego,c2472/pracownicy,c2476/dr-hab-malgorzata-bartosik-purgat-prof-uep,a16292.html
OPI online (Bartosik-Purgat, Małgorzata Katarzyna)