Normal view MARC view
  • Florek, Magdalena

Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie). (Hasło osobowe)

Preferred form: Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie).
Used for/see from:
  • Florek, M.

W latach 2006-2007 starszy wykładowca w Departamencie Marketingu na University of Otago Business School w Nowej Zelandii. Związana z The Marketing in Asia Group w Nowej Zelandii, ISCEM - Instituto Superior de Comunicaçăo Empresarial Research Centre w Lizbonie, Polskim Naukowym Towarzystwem Marketingu, Europejskiem Instytutem Marketingu Miejsc. Viceprezes International Place Branding Association z siedzibą w Holandii.

OPI online

Marketing terytorialny / red. nauk. Halina Szulce, Magdalena Florek. - Poznań, 2005. (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)

Marketing : podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec / H. Szulce, M. Florek, T. Żyminkowski. - Wyd. 2. - Warszawa, 2011.

Katedra Handlu i Marketingu UEP, Magdalena Florek, 5.5.16 https://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/instytut-marketingu,c13070/katedra-handlu-i-marketingu,c8280/pracownicy,c8299/dr-hab-magdalena-florek-prof-uep,a56126.html

BNPol online