Normal view
MARC view
- Canton, Erik.
Entry Hasło osobowe
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- Pole kontrolne: 49667
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- Pole kontrolne: KR 7
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- Pole kontrolne: 20250322103707.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 051108n||a|znnaabn |a aaa |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: n 2005145134
024 7# - INNE ZNORMALIZOWANE OZNACZENIA DOKUMENTU
- Numer znormalizowany lub kod: 39079468
- Źródło: viaf
- Real World Object URI: http://viaf.org/viaf/39079468
024 7# - INNE ZNORMALIZOWANE OZNACZENIA DOKUMENTU
- Numer znormalizowany lub kod: 0000000064003893
- Źródło: isni
- Real World Object URI: https://isni.org/isni/0000000064003893
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 7/MN
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 7/MN
100 1# - HASŁO REKORDU - NAZWA OSOBOWA
- Nazwa osobowa: Canton, Erik.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Kp. Does reducing student support affect educational choices and performance / Michèle Belot, Erik Canton and Dinand Webbink. - Hague, 2004.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: LCC online