Normal view MARC view
  • Fonfara, Krzysztof.

Fonfara, Krzysztof. (Hasło osobowe)

Preferred form: Fonfara, Krzysztof.

Marketing międzynarodowy, proces internacjonalizacji przedsiębiorstwa (podejście sieciowe), międzynarodowe badania porównawcze w zakresie wykorzystania strategii marketingowych na rynkach zagranicznych, marketing partnerski, metodyka określenia stopnia rynkowego zorientowania firmy.

INP'93

Biznes międzynarodowy / Krzysztof Fonfara, Marek Ciesielski. - Poznań, 1999.

Katedra Marketingu Międzynarodowego UEP, prof. dr hab. Krzysztof Fonfara, 5.5.16 http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wydzialy,c18/wydzial-gospodarki-miedzynarodowej,c21/katedra-marketingu-miedzynarodowego,c1962/pracownicy,c1965/prof-dr-hab-krzysztof-fonfara,a12286.html

OPI online

BNPol online