Normal view MARC view
  • Edukacja komplementarna.

Entry Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe)

Number of records used in: 8

001 - NUMER KONTROLNY REKORDU

  • Pole kontrolne: 84131

003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO

  • Pole kontrolne: KR 7

005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU

  • Pole kontrolne: 20250321120335.0

008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)

  • pole stałej długości: 100719i||a|znnbabn |a ana |c

010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU

  • Numer kontrolny LC: s 2010208120

040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD

  • Instytucja, która przygotowała dane do khw: WA U/AS
  • Subject heading/thesaurus conventions: kaba
  • Instytucja, która wprowadziła rekord: WA U/AS
  • Instytucja, która zmodyfikowała rekord: WA U/EMB

083 #4 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER

  • Classification number element-single number or beginning number of span: 370
  • Explanatory term: Edukacja

150 ## - HASŁO REKORDU - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Edukacja komplementarna.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Blended learning [c]

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kształcenie komplementarne.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Nauczanie hybrydowe.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Nauczanie elastyczne.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Nauczanie komplementarne.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Nauczanie mieszane.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: B-learning.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Dydaktyka komplementarna.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kształcenie w edukacji komplementarnej.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Nauczanie interaktywne.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Platformy e-lerningowe.

450 ## - TROP ZOB. TEŻ - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: E-learning.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Internet w edukacji.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Psychologia uczenia się.

550 ## - TROP "ZOB. TEŻ" - NAZWA POSPOLITA

  • Nazwa pospolita lub nazwa geograficzna jako element wprowadzający: Kształcenie online.

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Informatyka stosowana. - Bydgoszcz, 2007

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Szkoła Główna Handlowa, 19.07.2010
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): http://kariera.sgh.waw.pl/artykuly/technologie/blended-learning-2212-innowacyjne-podejscie-do-doskonalenia-pracownikow

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: Model kształcenia na odległość na przykładzie doświadczeń wybranych polskich i zagranicznych uczelni wyższych. / Monika Mechlińska-Pauli. [online] 10.07.2010
  • Znaleziona informacja: kształcenie łączące dwie lub więcej strategii, na przykład nauczania bezpośredniego (tradycyjnego, określanego angielskim terminem face-to-face, czyli F2F) oraz nauczania na odległość. Taka forma kształcenia − ze względu na jej elastyczność − od dawna stosowana jest w firmach. Pracownik może uczestniczyć w kursie zaprojektowanym i zastosowanym przez firmę, ucząc się we własnym tempie, nie rezygnując jednak z wykonywania pracy w pełnym wymiarze godzin. Nauczanie komplementarne stosowane jest w sytuacji, w której metody e-learningu są niewystarczające w osiągnięciu celu edukacyjnego.
  • Jednolity Identyfikator Zasobu (URI): http://www.studiagdanskie.gwsh.gda.pl/pdfy/studia5s123-134.pdf

670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE

  • Źródło informacji: LCSH