- IFAM Institut für angewandte Marketing-Wissenschaften BDU.
Entry Hasło korporatywne
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
- Pole kontrolne: 9869
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO
- Pole kontrolne: KR 7
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
- Pole kontrolne: 20250322092423.0
008 - DANE KONTROLNE (POLA STAŁEJ DŁUGOŚCI)
- pole stałej długości: 990916n||a|znnaabn |a ana |c
010 ## - NUMER KONTROLNY BIBLIOTEKI KONGRESU
- Numer kontrolny LC: n 99054721
024 7# - INNE ZNORMALIZOWANE OZNACZENIA DOKUMENTU
- Numer znormalizowany lub kod: 145090131
- Źródło: viaf
- Real World Object URI: http://viaf.org/viaf/145090131
024 7# - INNE ZNORMALIZOWANE OZNACZENIA DOKUMENTU
- Numer znormalizowany lub kod: 000000011957319X
- Źródło: isni
- Real World Object URI: https://isni.org/isni/000000011957319X
040 ## - INSTYTUCJA SPORZĄDZAJĄCA REKORD
- Instytucja, która przygotowała dane do khw: KR 7/ks
- Subject heading/thesaurus conventions: kaba
- Instytucja, która wprowadziła rekord: KR 7/ks
110 2# - HASŁO REKORDU - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: IFAM Institut für angewandte Marketing-Wissenschaften BDU.
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: IFAM Institut für angewandte Marketing-Wissenschaften Bundesverbandes Deutscher Unternehmensberater.
410 2# - TROP ZOB. - NAZWA CIAŁA ZBIOROWEGO
- Nazwa ciała zbiorowego lub nazwa geograficzna jako pierwszy element: IFAM Institut.
665 ## - NOTA HISTORYCZNA
- Nota historyczna: Powstał w latach 1980/81 w Düsseldorfie. Założony przez Malte W. Wilkes.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: Die 99 besten Checklisten für Ihre Werbung / IFAM Institut für angewandte Marketing-Wissenschaften BDU (Hrsg.). - 2. Aufl. - Landsberg/Lech, 1998.
670 ## - ŹRÓDŁO, W KTÓRYM ZNALEZIONO INFORMACJE
- Źródło informacji: e-mail z wyd.: Verlag moderne Industrie.
675 ## - ŹRÓDŁA, W KTÓRYCH NIE ZNALEZIONO INFORMACJI
- Źródło informacji: LCC online