Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1992. Description: 363 s. : rys., wykr. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8390069806Subject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 191962 339.138 Available 1000191962
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 191961 339.138 Available 1000191961
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 191960 339.138 Available 1000191960

Bibliogr. s. 359-363.