Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1994. Edition: Wyd. 2Description: 363 s. : il., err ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminSubject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 223520 339.138 Available 1000223520
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 194024 339.138 Checked out 27/05/2025 1000194024
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 203400 339.138 Available 1000203400

Bibliogr. s. 359-363.

Podręcznik dla studentów wyższych szkół ekonomicznych.