Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing / Stanisław Gajewski.

By: Gajewski, Stanisław (ekonomista)Contributor(s): Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 1994. Description: 190 s. : rys. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8370167985Subject(s): Postawy konsumentów -- podręczniki | Preferencje konsumenta -- podręczniki | Konsumenci -- psychologia -- podręczniki | Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 198474 Checked out 21/07/2025 1000198474
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 198473 Available 1000198473
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 198472 Available 1000198472

Bibliogr. s. [184]-190.