Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe / Jacek Bazarnik [et al.].

Contributor(s): Bazarnik, Jacek | Kanadyjskie Konsorcjum Szkół Businessu w Polsce [pbl] | Akademia Ekonomiczna (Kraków) [pbl] | Fogra Oficyna Wydawnicza [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Kraków : Canadian Consortium of Management Schools ; Akademia Ekonomiczna : Fogra, 1992. Description: 176 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8385719008Subject(s): Badania marketingowe -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 267501 Available Brak CD 1000267501
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 267502 Available Brak CD 1000267502
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 267500 Available Brak CD 1000267500

Bibliogr. s. 175-176.