Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Elementy marketingu międzynarodowego : zagraniczne orientacje przedsiębiorstw : pomocnicze materiały dydaktyczne / Andrzej Szromnik.

Autor: Szromnik, Andrzej, (1948- )Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. Opis: 30 s. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminTematy: Rynki eksportowe
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 197194 Dostępny 1000197194
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 197193 Dostępny 1000197193
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 197192 Dostępny 1000197192

Bibliogr. s. 29-30.