Strategie marketingowe banków / Wojciech Grzegorczyk ; [Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości].

By: Grzegorczyk, Wojciech, (1956- )Contributor(s): Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl] | Fundacja Edukacyjna PrzedsiębiorczościMaterial type: TextTextSeries: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWNPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. Edition: Wyd. 2Description: 205, [2] s. : il. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8301120363Subject(s): Marketing bankowy -- Polska -- 1990- | Banki -- Polska -- 1990-
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 212781 Available 1000212781
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 212083 Available 1000212083

Bibliogr. s. 203-[206].

Tytuł dofinansowany przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości