Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Le marketing : les études préalables à la prise de décision / Yves Chirouse.

Autor: Chirouze, YvesWspółtwórca(-y): Ellipses [pbl]Rodzaj materiału: TekstTekstSeria: Enseignement Supérieur TertiaireSzczegóły wydania: Paris : Ellipses, 1993. Opis: 224 s. ; 26 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 2729843205Tematy: Marketing | Badania marketingowe
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 200261 Dostępny 1000200261