Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; autorzy: Jerzy Altkorn, Anna Czubała, Roman Niestrój, Marek Rawski, Jan Szumilak, Jan W. Wiktor.

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Redakcja, Autor] | Czubała, Anna, (1943- ) [Autor] | Niestrój, Roman [Autor] | Rawski, Marek [Autor] | Szumilak, Jan [Autor] | Wiktor, Jan W [Autor]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1997. Edition: Wydanie III zmienione i poszerzoneDescription: 436 stron : ilustracje ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminSubject(s): Marketing -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 214887 339.138 Available 1000214887
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 214885 339.138 Available 1000214885

Bibliografia na stronach 429-436.