Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.

By: Sławińska, MariaContributor(s): Urbanowska-Sojkin, Elżbieta, (1952- ) | Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Poznań : Wydaw. AE, 1998. Edition: Wyd. 4Description: 208 s. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 838715234XSubject(s): Marketing -- zarządzanie -- podręczniki akademickie | Zarządzanie przedsiębiorstwem -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 218871 Available 1000218871
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 218373 Available 1000218373
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 218372 Available 1000218372

Bibliogr. s. 207-208.