Podręcznik marketingu / red. nauk. Michael J. Thomas ; przekł. [z ang.] Jacek Kardaszewski ; [Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości].

Contributor(s): Thomas, Michael J, (1933- ) [Red.] | Kardaszewski, Jacek, (1958- ) [Tł.] | Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl] | Fundacja Edukacyjna PrzedsiębiorczościMaterial type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWNPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. Description: 644, [2] s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8301124598Other title: Tyt. oryg.: Gower handbook of marketingSubject(s): Giełdy towarowe -- podręczniki | Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 219036 Available 1000219036
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 219029 Available 1000219029
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 219023 Available 1000219023

Nazwy aut. na 4 s. okł.

Bibliogr. przy rozdz.