Marketing : przewodnik dla wykładowcy / Krzysztof Przybyłowski [et al. ; przeł.: Wojciech Oniszczuk, Zbigniew Przybyłowski].

Contributor(s): Przybyłowski, Krzysztof | Oniszczuk, Wojciech [Tł.] | Przybyłowski, Zbigniew [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, cop. 1998. Edition: 1 polska edycjaDescription: 176, [1] s. ; 30 cm + CD-ROMContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8387286710Other title: Tyt. oryg.: Instructor's manual to accompany marketingSubject(s): Marketing -- podręczniki | Marketing -- zadania i ćwiczenia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 201643 Available 1000201643
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 201642 Available 1000201642
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 201641 Available 1000201641

Część nakładu bez płyty CD.

Stanowi uzupełnienie do pozycji: Marketing / Krzysztof Przybyłowski [et al.].