Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Basic marketing management / Douglas J. Dalrymple, Leonard J. Parsons.

Autor: Dalrymple, Douglas JWspółtwórca(-y): Parsons, Leonard JRodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1995. Opis: XII, 457, [11] s. : il. ; 23 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 047158603XTematy: Marketing -- zarządzanie
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 219253 Dostępny 1000219253

Bibliogr. przy rozdz. Indeks.