Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa / Zdzisław Pierścionek.

By: Pierścionek, Zdzisław, (1941-2011) [Autor]Contributor(s): Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. Edition: Wydanie pierwszeDescription: 505, [3] strony : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8301140852Subject(s): Konkurencja -- podręczniki akademickie | Planowanie strategiczne -- podręczniki akademickie | Zarządzanie przedsiębiorstwem -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324667 658.01 Checked out 12/06/2025 1000324667
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 261262 658.01 Available 1000261262
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255983 658.01 Available 1000255983
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255984 658.01 Available 1000255984
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255985 658.01 Available 1000255985
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255987 658.01 Available 1000255987
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255989 658.01 Available 1000255989
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255990 658.01 Available 1000255990
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255991 658.01 Available 1000255991
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255992 658.01 Available 1000255992
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 255988 658.01 Available 1000255988

Stanowi pogłębioną i unowocześnioną wersję podręcznika pt.: Strategie rozwoju firmy. Warszawa, 1996.

Bibliografia na stronach 499-[506] oraz przy rozdziałach.

Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii oraz studiów menedżerskich, zagłębiających wiedzę o zarządzaniu strategicznym.