Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego / [red. nauk. Mieczysław Adamowicz] ; Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu.

Contributor(s): Adamowicz, Mieczysław, (1939- ) [Red.]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Warszawa : Wydaw. SGGW, 2003. Description: 748 s. : rys., wykr. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8372444307Subject(s): Marketing w Internecie | Marketing przemysłowy | Przemysł rolno-spożywczy
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 256679 Available 1000256679

Bibliogr. przy pracach.

Streszcz. ang. przy pracach.