Angielsko-polski słownik reklamy TV / aut. Danuta Wolfram-Romanowska, Przemysław Kaszubski.

By: Wolfram-Romanowska, DanutaContributor(s): Kaszubski, PrzemysławMaterial type: TextTextLanguage: Polish, English Publication details: Warszawa : Telewizja Polska. Biuro Reklamy, 2003. Description: XXV, [1], 494 s. ; 22 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8390275007Subject(s): Reklama telewizyjna -- słowniki angielskie | Reklama telewizyjna -- słowniki polskie | Język angielski -- glosaria polskie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 257205 Available 1000257205
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 257206 Available 1000257206
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 257207 Available 1000257207

Bibliogr. s. 487-494.

Głównie dla pracowników mediów, agencji reklamowych, studentów reklamy, marketingu i kierunków pokrewnych.