Marketing : strategiczna reorientacja firmy / Nigel Piercy ; [red. nauk. wyd. pol.: Grażyna Gierszewska ; tł.: Marek Albigowski, Jarosław Filip Dąbrowski].

By: Piercy, Nigel FContributor(s): Gierszewska, Grażyna [Red.] | Albigowski, Marek [Tł.] | Dąbrowski, Jarosław Filip, (1975- ) [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Wydaw. FELBERG SJA, 2003. Description: XXIII, [1], 544 s. : rys., tab. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8388667246Uniform titles: Market-led strategic change (pol.) Subject(s): Marketing strategiczny -- studium przypadku
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 257956 Checked out 21/05/2025 1000257956
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 257958 Available 1000257958

Bibliogr. przy rozdz.