Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej : studium teoretyczno-metodologiczne / Adam Sagan.

By: Sagan, Adam, (1963- )Contributor(s): Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane [pbl] | Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Series: Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie ; nr 160Publication details: Kraków : Wydaw. AE, 2003. Description: 211 s. : rys., wykr. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8372521891Subject(s): Komunikacja marketingowa | Towary markowe | Znaki handlowe -- aspekt symboliczny
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 258159 Available 1000258159
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 258161 Available 1000258161
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 258162 Available 1000258162
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 258163 Available 1000258163
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 258160 Available 1000258160

Bibliogr. s. 184-198.

Streszcz. ang.