Jak działa reklama / red. John Philip Jones ; przekł. Mirosław Przylipiak.

Contributor(s): Jones, John Philip, (1930- ) [Red.] | Przylipiak, Mirosław, (1955- ) [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Ekonomia i ZarządzaniePublication details: Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. Description: 279 s. : il., fot., wykr. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8389120127Other title: Tyt. oryg.: How advertising worksSubject(s): Reklama -- badania
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 258856 659.1 Available 1000258856
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 258859 659.1 Available 1000258859
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 258860 659.1 Available 1000258860
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 258857 659.1 Available 1000258857
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 258858 659.1 Available 1000258858

Indeksy.