Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych / red. nauk. Eugeniusz Gatnar, Marek Walesiak ; poszczególne rozdz. napisali Andrzej Bąk [et al.].

Contributor(s): Walesiak, Marek, (1957- ) [Red.] | Gatnar, Eugeniusz [Red.] | Bąk, Andrzej, (1961- ) | Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2004. Description: 393 s. : wykr. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8370117031Subject(s): Badania marketingowe -- metody statystyczne -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 261918 519.2 Checked out 16/09/2025 1000261918

Literatura s. 369-393.