Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa / pod red. Róży Milic-Czerniak.

Contributor(s): Milic-Czerniak, Róża [Red.] | Difin [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Difin, 2005. Description: 220 s. : il. ; 23 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8372514844Subject(s): Badania marketingowe -- metodologia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 262513 339.138 Available 1000262513
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 262514 339.138 Available 1000262514
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 262515 339.138 Available 1000262515
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 262516 339.138 Available 1000262516
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 262517 339.138 Available 1000262517

Dla studentów szkół wyższych różnych typów, uczestników seminariów magisterskich i doktoranckich oraz pracowników naukowych.