Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. zbiorowy [Robert Bartołd et al.].

By: Kotler, Philip, (1931- )Contributor(s): Pilarczyk, Bogna, (1948- ) [Red.] | Mruk, Henryk [Red.] | Bartołd, Robert [Tł.] | Dom Wydawniczy REBIS [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Poznań : "Rebis", cop. 2005. Description: XXXI, [1], 754, [2] s. : il., fot., wykr. ; 26 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8373015329Uniform titles: Marketing management (pol.) Subject(s): Marketing -- zarządzanie -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 280279 339.138 Available 1000280279
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 280280 339.138 Available 1000280280
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 280281 339.138 Available 1000280281
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 280282 339.138 Available 1000280282
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 280284 339.138 Available 1000280284
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 280285 339.138 Available 1000280285

Na s. tyt.: Wyd. 11 [tł. wg 11 wyd. oryg.].

Na s. red. ISBN wyd. oryg.: 0130336297.

U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Prentice Hall.

Indeksy.