Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk.

By: Kaczmarczyk, Stanisław, (1945- )Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2000. Edition: Wyd. 2 uaktualnione, rozsz. i poprDescription: 499, [1] s. : il., wykr. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320811813; 8320812704Subject(s): Badania marketingowe
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 316035 Available 1000316035

Nr wyd. ze wstępu.

Bibliogr. s. 487-[491]. - Indeks.

Książka przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menedżerów i pracowników (badaczy) firm badawczych.