Brand America : tajemnica megamarki : Ameryka jako marka : nauki dla Polski / Simon Anholt & Jeremy Hildreth ; [tł. Marta Hereźniak].

By: Anholt, SimonContributor(s): Hildreth, Jeremy | Hereźniak, Marta [Tł.]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Biblioteka Akademii Marek ; 8Publication details: Warszawa : Fundacja Promocja Polska. Instytut Marki Polskiej [etc.], 2005. Description: [10], 236 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8391263053; 8391263061Subject(s): Towary markowe -- Stany Zjednoczone -- zarządzanie | Towary markowe -- zarządzanie | Stany Zjednoczone -- cywilizacja -- wpływ | Stany Zjednoczone -- polityka gospodarcza
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 266361 Available 1000266361
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 266362 Available 1000266362
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 266363 Available 1000266363
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 266364 Available 1000266364
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 266365 Available 1000266365

U dołu s. przytyt.: Marka dla Polski.

Aneks.

Bibliogr. s. 157-158. Indeks.