Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Teritorìal'nij marketing problemi formuvannâ marketingovoї strategìï mìst i regìonìv / Andžej Šromnìk.

Autor: Szromnik, Andrzej, (1948- )Rodzaj materiału: TekstTekstSzczegóły wydania: Ternopil' : Vidavnidtvo TÌSÌT, 2005. Opis: 49 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości: Tekst Tryb odtwarzania: Bez urządzenia pośredniczącego Typ nośnika: WoluminISBN: 9668284046Tematy: Marketing terytorialny
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 266408 Dostępny 1000266408
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 266409 Dostępny 1000266409
Księgozbiór podstawowy Księgozbiór podstawowy BUEK Magazyn 266410 Dostępny 1000266410

Bibliogr. s. 49.