Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 2004. Edition: Wyd. 4 zm. i poszerzDescription: 437 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 839006989XSubject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 318709 339.138 Checked out 28/05/2025 1000318709
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 282697 339.138 Available 1000282697
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 271032 339.138 Checked out 31/05/2025 1000271032
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 269369 339.138 Available 1000269369

Bibliogr. s. 433-437.