Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska].

By: Hague, Paul NContributor(s): Witkowska, Magda [Tł.] | Grupa Wydawnicza Helion [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Onepress ExclusivePublication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. Description: 371 s. : il. ; 22 cm. + 1 dysk optyczny (CD-ROM)Content type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8324600825Other title: Tyt. oryg.: Market researchSubject(s): Badania marketingowe | Badania marketingowe -- metodologia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 269802 Checked out 30/05/2025 1000269802
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 269804 Available 1000269804
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 269803 Available 1000269803

Bibliogr. s. 341-357. Indeks.

Studenci typowych kierunków marketingowych oraz osoby, które uzupełniaja wiedzę w ramach studiów podyplomowych lub szkoleń, także dla osób zawodowo zajmujących się badaniami marketingowymi.