Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Contributor(s): Altkorn, Jerzy, (1931-2004) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Instytut Marketingu, 2006. Edition: Wyd. 4 zm. i poszerzDescription: 437 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 839006989XSubject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 288234 339.138 Available 1000288234
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278392 339.138 Available 1000278392
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278393 339.138 Available 1000278393
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 277083 339.138 Available 1000277083
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 275877 339.138 Available 1000275877
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 271414 339.138 Available 1000271414
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 271415 339.138 Tylko na miejscu 1000271415

Bibliogr. s. 433-437.