Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej / Małgorzata Bogunia-Borowska.

By: Bogunia-Borowska, MałgorzataContributor(s): Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2004. Description: 161 s. : wykr. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8323317542Subject(s): Reklama -- aspekt psychologiczny | Reklama -- aspekt społeczny -- Polska | Reklama -- wpływ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 274738 Available 1000274738
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 274739 Available 1000274739
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 274740 Available 1000274740

Bibliogr. s. 155-161.