Słownik pojęć z zakresu radia i reklamy radiowej / Jan Beliczyński.

By: Beliczyński, JanContributor(s): Drukarnia i Wydawnictwo Antykwa (Kluczbork) [pbl]Material type: TextTextPublication details: Kraków : Oficyna Wydawnicza Antykwa, 2007. Description: 194 s. : il., err. ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8360495041; 9788360495049Subject(s): Radio -- słowniki | Reklama radiowa -- słowniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 275241 Available 1000275241
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 275242 Available 1000275242
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 275243 Available 1000275243

Na s. przytyt. dodatkowo miejsce wydania: Kluczbork.

Bibliogr. s. 161-166.

Książka adresowana do pracowników radia, agencji reklamowych, domów mediowych, brokerów radiowych oraz studentów dziennikarstwa, marketingu i reklamy.