Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku / red. nauk. Maria Aluchna, Mikołaj Pindelski, Piotr Płoszajski.

Contributor(s): Aluchna, Maria [Red.] | Pindelski, Mikołaj [Red.] | Płoszajski, Piotr Zbigniew, (1946- ) [Red.]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2008. Description: 145 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788373783195Subject(s): Koncentracja uwagi -- aspekt ekonomiczny | Zarządzanie informacjami osobistymi
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 278112 Available 1000278112
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 278113 Available 1000278113
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 278114 Available 1000278114

Bibliogr. s. [116]-117.

Projekt badawczy realizowany w Katedrze Teorii Zarządzania, Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w ramach grantu KBN nr 1 H02D 075 28 przez zespół pod kierownictwem prof. dr. hab. Piotra Płoszajskiego.