Marketing sportu / Andrzej Sznajder.

By: Sznajder, AndrzejContributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. Description: 268 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320817393Subject(s): Marketing sportowy | Marketing sportowy -- studium przypadku
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324433 339.138 Available 1000324433
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324434 339.138 Available 1000324434
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324435 339.138 Available 1000324435
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278858 339.138 Available 1000278858
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278859 339.138 Available 1000278859
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278860 339.138 Available 1000278860
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278861 339.138 Available 1000278861
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 278862 339.138 Available 1000278862

Bibliogr. s. 265-268.