Zarządzanie marką w segmencie B2B / Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch ; przekł.: Elżbieta Łyszkowska.

By: Kotler, Philip, (1931- )Contributor(s): Pförtsch, Waldemar | Łyszkowska, Elżbieta [Tł.] | Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. Description: 267 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788301152383Uniform titles: B2B brand management (pol.) Subject(s): Branding (marketing) -- podręczniki | Marketing -- podręcznikiOnline resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279446 339.138 Available 1000279446
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279447 339.138 Available 1000279447
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279448 339.138 Available 1000279448
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279449 339.138 Checked out 13/06/2025 1000279449
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279450 339.138 Available 1000279450
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279451 339.138 Available 1000279451
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279452 339.138 Available 1000279452
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279453 339.138 Available 1000279453
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279454 339.138 Available 1000279454
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279455 339.138 Available 1000279455

Bibliogr. s. 253-257. Indeksy.

Dla menedżerów i klientów w łańcuchu wartości segmentów B2B2C.