Etyka marketingu : (ujęcie personalistyczne) / Robert Rogowski ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu.

By: Rogowski, Robert (socjolog)Material type: TextTextPublication details: Tarnobrzeg : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, 2008. Description: 372 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788389639950Subject(s): Etyka biznesu -- aspekt religijny | Etyka biznesu | Personalizm -- 1990- | Marketing -- aspekt antropologiczny | Marketing -- 1990-
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 286352 Available 1000286352

Bibliogr. s. 351-370.