Marketing w polskich przedsiębiorstwach : doświadczenia i prognozy : seminarium naukowo-szkoleniowe, Poznań 22 maja 1998 roku / [red. nauk. Józef Garczarczyk ; aut. ref. Białowąs Sylwester et al.] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Badań Marketingowych. Zakład Badań Marketingowych "Infomarkt".

Contributor(s): Garczarczyk, Józef [Red.] | Białowąs, SylwesterMaterial type: TextTextPublication details: Poznań : "Bonami", 1998. Description: 139 s. : wykr. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8385274359Subject(s): Badania marketingowe -- Polska -- konferencje | Marketing -- Polska -- konferencje
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 233902 Available 1000233902