Badania marketingowe : teoria i praktyka / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska ; [aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska et al.].

Contributor(s): Mazurek-Łopacińska, Krystyna, (1951- ) [Red.] | Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. Edition: Wyd. 1, dodrDescription: 494 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788301154622Subject(s): Badania marketingowe -- podręczniki akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 287691 339.138 Available 1000287691

Bibliogr. s. 485-488. Indeks.

Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, kierunków ekonomicznych na innych uczelniach, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, a także dla menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.