Badania marketingowe na rynku business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk.

By: Kaniewska-Sęba, AleksandraContributor(s): Leszczyński, Grzegorz | Pilarczyk, Bogna, (1948- )Material type: TextTextPublication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006. Description: 320 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8374840153Subject(s): Badania marketingowe | Badania marketingowe -- metodologia | Komunikacja marketingowa | Marketing -- informatyka | Badania marketingowe -- Polska
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 288080 Available 1000288080

Bibliogr. s. 309-315. Indeks.

Dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzytywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach oraz dla studentów do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.